Thursday, December 3, 2009

p/s~ contest cikgu ada

contoh untuk tatapan peserta ;
wah gila baik hati penganjur ni kan.. hihihi* gelak gedik



cik adamokhtar aka cikgu ada memang ada potensi untuk jadi guru cemerlang, lantas boleh memikul jawatan untuk merotan kanak-kanak yang degil. cikgu ada layak untuk pegang jwatan penolong kanan hal ehwal murid selepas 2minggu berkhidmat di sekolah. cikgu ada sememangnya boleh dijadikan contoh teladan kerana berbudi bahasa, sopan santun, lemah lembut, bijak pandai, pandai mengambil hati murid dan guru besar, ratu kebaya, penyumbang terbesar kepada tabung kantin sekolah.

* TIDAK!!! korang tak perlu tulis benda benar cam gitu ye. tak da kaitan dengan contest pun. semua itu hanya rekaan syok sendiri aku sahaja.

yang aku terima adalah tulisan cam gini ;

aku rasa cikgu ada akan dipostingkan kat TAIPING. taiping terletak kat negeri Perak. masih dalam peta Malaysia.

cikgu ada sesuai ditempatkan di Taiping kerana terdapat pelbagai keistimewaan tersedia di Taiping untuk dilawati oleh cikgu ada. contohnya Zoo Taiping. tempat tersebut sangat sesuai dilawati kala cikgu ada stress dengan perangai murid-murid di sekolah. cikgu ada boleh mententeramkan diri, menghirup udara segar semasa berada bersama haiwan-haiwan comel dan ganas di zoo taiping. suasana indah sebegitu adalah baik untuk mental cikgu ada.

selain daripada itu, zoo tersebut juga dibuka pada waktu malam. cikgu ada boleh mengambil kesempatan berdating bersama buah hati di zoo berkenaan di pada waktu malam. maklumla cikgu ada mungkin sibuk disiang hari dan mungkin mahu mengelakkan terjumpa murid-murid kala sedang berdating.

sekian, all the best untuk cikgu ada. selamat dipostingkan di Taiping, PErak. *__*

5 comments:

izwan7 said...

nak kene letak gambar2 cikgu cilik tu jugak ke dlm entri kalo nak join?

ada m0khtar said...

letak banner je. gambar tu xyah pun tak pa. hehehe

::cikjuju::◕‿◕ said...

dah2 kt dah join!!ngEE~~~
my link
http://nzbapplepie.blogspot.com/

ada m0khtar said...

thanx 4 join cik juju =)

::cikjuju::◕‿◕ said...

welkame2~~^^,