Friday, December 4, 2009

manik urai



manik. manik. manik manik. manik. * cukup!!! dah ketara sangat kan benda kecik-kecik colorful tu cukup menghantui hidup aku sekarang ni. sepanjang masa aku dok berfikir benda tu je. sampai tidur pun buleh mimpi tengah menjahit manik lagi. sakit hati toi terjaga pukul 4pagi semata-mata teringat baju baru yang tak siap lagi jahit manik. pastu tak leh lena balik.


bangun pagi, tak sempat nak cuci muka lagi terus pegang jarum jahit manik. pas mandi kena breakfast dulu.karang tak cukup tenaga lak nak menjahit. pas makan terus sambung jahit manik. bila penat brenti tengok tv. pastu sambung balik jahit manik. jahit.jahit .jahit sampai biji mata dah tak boleh nak celik lagi. *gila kerja keras kan aku. hampeh je tak tolong mak kat dapur pun. ni semua manik punya pasal.


okey, bye. nak sambung jahit manik lagi. sebelah tangan tak siap lagi ni. nnt i upload hasil kerja i ye ;)


2 comments:

atiQah adNan said...

heheh dah lame tak jahit manik...
^___^

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mesti ko tido pon sebut...
manik...
manik...
manik...

hehehehehe...