Monday, May 3, 2010

bila anak mak open table layan shisha


keyword untuk entry ini adalah 'ANAK EMAK'. anak emak adalah anak yang sentiasa di contact oleh emak anda setiap hari. kalau boleh setiap jam. dan kalau boleh perlu melekat bersama emak sepanjang masa. maka dengan itu, anak emak harus berkelakuan baik. untuk mendapat K E B E R K A T A A N.


nah! aku upload gambar anak-anak emak yang berembun menghabiskan masa dengan gosip-gosip liar, panas dan membara. banyak story weh nak gebang. dah lama betul tak open table macam ni sejak kerja.

me and nas

tubish, pejon and me

layan je bau shisha watermelon ni. wangi.... aku suka bau je.

aku merasmikan inner baru beli tengahari sebelum gambarajah ini di capture. tak sempat basuh dah pakai. first time aku pakai inner 2 tone gini. bagi komen sikit, cun ke tidak =)



ni la 'anak emak' yang harus dirahsiakan gambarajah ini dari emaknya. nasib la ang mat anep kalau mak ang usha belog aku ni. ha ha ha.....



aksi menggoda yang memualkan.

presenting,...... tubish. geng merayap aku lepas mengajar. ke hulu hilir pakai baju kurung dengan kemeja merayap sampai dah basah ketiak baru ingat nak balik rumah.


dah pukul 1.30 pagi, balik rumah tidur. esok nak pergi berjihad mendidik anak semua bangsa kat sekolah. rehat harus cukup, sebab nanti nak bersilat dalam kelas. maklum la anak semua bangsa sekarang ni memang mahir sangat dalam seni mempertahankan diri ni. bergusti, tomoi memang rutin diaorang je.

chow!


3 comments:

nErRy-nAtAsHa said...

weyh..
anak emak tak bising ke t???
heeeeeeeeea
anak2 murid zmn skrg tade da anak emak..
ahahhaha

Anonymous said...

hahahhaha~~geli hati aku bace blog ko nie~~erm next time i will join u all~~ anak mak yg cantik~~

ada m0khtar said...

biaq mak dia marah.. hehehe...

sapakah anda saudara/saudari anon?