Sunday, May 2, 2010

kembali bernafas



testing, testing 1 2 3
okey, bernyawa lagi rupanya belog aku ni. seminggu kot aku tak belai belog aku ni. punya la busy dengan macam-macam komitment. tau je la, i ni kan wanita bekerjaya. mana nak jaga husband, jaga anak-anak, jaga diri sendiri, jaga boss, jaga klien. see! sangat busy dengan urusan rumahtangga kan.

poyo je semua lakonan itu. padahal minggu lepas aku membuta je. pergi hoye-hoye habiskan duit gaji kat jusco, tesco extra, kota tinggi, melepak dengan geng-geng layan shisha tapi takut mak tahu, berjalan ke hulu hilir lepas dengan dengan pakaian kerja. paling mantap aku membuta 1 hari, MC tak pergi kerja. PERIOD PAIN!!

badan aku dah mula rasa tak sedap pulak ni. petanda nak membuta tak pergi kerja lagi la ni. pipi aku bengkak macam kena kiss dah ni. telinga dah besar sebelah. jadi pulak dah bengkak tak buleh nak bengkokkan. huk huk huk menyampah betul la jadi budak town tak buleh masuk balik kampung. kena gigit serangga sikit dah bengkak sini sana. *hampeh je! padahal tak sedar diri lagi kat KAMPUNG pida 4.

huk huk huk. malu nak pergi kerja dengan muka bengkak esok.
huk huk huk. tak larat nak bangun pergi kerja esok.
huk huk huk. badan panas, hidung pedih asyik bersin,.

okey, aku tahu!!! amik MC. bijak bijak =)

No comments: