Wednesday, March 17, 2010

mengintai para blogger


gila lama aku tak beli magazine. sebelum kerja masalah duit. bila dah ada duit, masalah tak ada masa nak baca magezine pulak. ada je alasan kan. pokok pangkalnya di mana ada kemahuan, di situ ada kedai buku. dulu masa zaman belajar aku memang sentiasa beli magazine. pastu habis semua kena angkut bila ada spotcheck kat hostel. aku pun cam sengal je dulu. ada ke patut simpan bawah tilam. tak strategik langsung kan lokasi sembunyian.

dan akhirnya, berjaya juga urusan niaga membeli magazine. tu pun sebab dah bosan tak tahu nak buat apa sementara tunggu flight. daripada aku melanguk sakit tengkuk tengok orang lalu lalang, lagi bagus aku membaca. CEEEWWWAHHH promote budaya membaca ni tau.


tak sia-sia aku beli Intrend bulan MAC ni. selain ada muka puan zizie yang gebu ni, perkara yang menarik perhatian aku adalah ada 50 blog cun + mantap dalam edisi kali ni. ada yang aku pernah usha, ada gak yang aku tak pernah tau kewujudannya. btw, sangat menarik. at least makin meluaskan lokasi jalan-jalan mencari ilmu aku pasni. =)

seperti yang dijangka, awek cun tinggi dan cantik hanis zalikha dah sah-sah disiarkan.




selain siarkan blog-blog yang best, penerbit InTrend ni ada bagi tips, do and don't kepada bloger-bloger untuk mantapkan blog diorang. berguna weh tips-tips ni.

tak sabar nak beli lagi. hik hik hik. *yelah sangat!!

5 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

blog ko mereka tak senarai kan???
terlepas pandang la tue...
hehehehe...

Eldy Voon said...

wa 50 blog terbaik !, siapa lagi ? mahu tau !

ada mokhtar said...

aku budak baru belajar lagi r.. hehehe..
okey2, nnt aku listkan ye =)

Aujinz said...

alaaa...tak beli intrend...hunsff hunsff hunsff

ada m0khtar said...

okey malam ni aku update list tu =)