Tuesday, March 16, 2010

bila tekak mengidam dan perut berisi

TAAARAAAAA........

puas hati aku dapat makan mee racun. ni la motif utama aku nak ke batu pahat. dah 4 bulan aku mengidam nak makan mee racun ni tau. MMG BERACUN BEB! sekali cuba, mesti ketagih. sentiasa dalam ingatan.


credit to akak zie dan akak anne. bakti anda mengizinkan i menjadikan rumah anda sebagai homestay serta kesudian anda menjadi driver i sangatlah dihargai. =)
paling utama, tanpa diorang ni tak tercapai la hasrat aku nak makan makanan idaman aku tu.

untie aku kata, kalau orang mengidam ni tak dapat makan apa yang dia idamkan, nanti anak dia yang dapat effect. dulu masa pregnant dia mengidam nak makan something, then tak tercapai hasrat tu. effect nya, air liur anak dia asyik meleleh je masa kecik. nasib baik la air liur budak tu stop meleleh bila dah makin besar. kesian budak tu kalau terbawak-bawak sampai ke sekolah. mesti kena ejek je kan.

okey, pa motifnya aku cerita benda ni. aku cuma mengidam nak isi perut yang kosong je. tak ada kaitan langsung pun dengan mengidam membawak budak. paling penting HASRAT I TERCAPAI. tapi kena paw dengan dua orang tu.. sob sob sob. i kena buli tau. dah la kena belanja makan. kena belanja layan midnight lak pastu. tapi tak pa, aku ikhlas ye. orang berbudi kita berbahasa. dulu diorang ni yang banyak support aku zaman sengkek aku. so sekarang aku balas budi diorang pulak.


bila perut dan kenyang, baru ada mood nak layan movie. mr ehem pun join ktorang layan v3 malam tu. aku saja je ajak mr ehem. nak kenalkan dia pada akak-akak aku tu. tapi strategi tak berkesan nampaknya. frust je aku, m ehem tak kena buli pun dengan diaorang ni. pandai ye mr ehem amik jalan selamat, cover diri.

overall, layan jugak la filem farid kamil ni. effect darah, luka, perut terburai tu tak nampak palsu. good job! aksi pukul-pukul pun best je. aku ucap congrate pada team filem ni. tapi aku rasa cerita ni tak ada persamaan pun dengan cerita adnan sempit macam yang farid kamil kata tu. mungkin aku tengok dari mata kasar je kot. farid pakai kanta pembesar, so dia nampak lagi jelas.
yang pastinya lisa surihani memang cun!! cuma aku rasa nak tergelak je tengok dia pegang watak ganas. tetap nampak cun + comel je.


sejuk gila dalam cinema malam tu. nasib baik mr ehem bawak sweater, pastu berlagak cool depan awek. so sweater mu dalam dakapan ku la. hik hik hik... kebetulan sama pulak sweater mr ehem dengan sweater farid adidas hijau kuning tu =)

3 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

perghhh....
tergugat iman & diet nie...

Unknown said...

emmm...mleleh da ne...
nk wat cmne...bole tgk je le....

ada m0khtar said...

jom2... kita pi pekena mee racun ... tak puas weh.. aku nak makan lg... pasni nak layan nasi ayam penyet skali,..