Monday, December 28, 2009

parkinson akibat terlampau teruja


gila teruja nak tau dapat mengajar kat sekolah mana ni. ya ampun... TERUJA!!! ada kawan-kawan aku dah dapat tahu.
adussss.. pihak jpn, sila call saya dengan segera. dah menggigil seperti pengidap Parkinson ni akibat terlalu teruja!!






p/s- apa ditunggu lagi, cepat la teka lokasi cikgu ada dipostingkan. clue dah bagi pun tu. pilih je mana-mana daerah dalam negeri johor yang kau rasa aku sesuai dipostingkan.

4 comments:

Aidi-Safuan said...

dapat kat sabah tuh.konfem

[s][u][e][h][a][n][n] said...

huhuhu pilih la..nak jauh ker dekat :)

ada.m0khtar said...

dah comfrm dapat johor la aidi. just tak tau daerah mana je.. hehehe


mst r i nak yang dekat suehann.. hehehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

daerah nie la...
simpang renggam...
hehehehehe...
truk giler...