Thursday, July 22, 2010

model pipi gebu



aku tak kenal pun siapa budak mata bulat, muka bulat, rambut lebat, pipi gebu ni. masa program pengamalan sakinah hari tu aku jumpa dia. mula-mula jeling-jeling dari jauh je. lepas tu sengih-sengih. lepas tu dia makin dekat, makin dekat. dah tu jadi satu kerja  pulak aku kena melayan dia berposing. boleh tahan jugak budak dia. nasib baik kau comel budak, rajin la aku nak melayan.







sungguh berciri keibuan la pulak rajin melayan budak-budak kan. haha~

11 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

comel..
;)

nizamsani said...

bukan main posing.hehe.

ada m0khtar said...

i segan nak upload gmbr dengan budak ni.. rs low self esteem.....hehee

Sir Marcello said...

diz littlle gurl ada bf tak?
wa nak couplekan dia dgn anak jiran wa...budak tue pandai berdikari..sesuai sangat..sweet gitu..miyahaha

wanN said...

eh2..muke bdk ni mcm muke akak la hehe

ada m0khtar said...

eh, nak jadi cupid la u sir marcello... hehehe

ada m0khtar said...

ye ke sama wan... hehehe
dia gebu la, akak debu je kot...

Sir Marcello said...

budak nie sweet sangat...nasib baik wa dah berusia..walaupun single..tak sanggup wa nak tungggu dia..

takpelah..anak jiran wa pun apa kurangnya..apprentice wa juga..slack dia kurang kacak dari mentor dia jer...

btw, pic first siyes sweet...sopan gitu...hahaha

ada m0khtar said...

hehehe... parah kalau u nk tunggu dia.. so bila nak kenalkan kat anak jiran u ni... budak ni mmg pndai pose.. tak payah suruh, dia sendiri dah banyak idea nak pose... budak skrang kan..

Sir Marcello said...

tunggu anak jiran wa khatam ngaji dulu..
wa cakap ngan dia..sunat tunggu cuti..khatam dulu baru leh ngorat anak orang...miyahaha

CikguAfiq said...
This comment has been removed by the author.