Sunday, July 25, 2010

laut kata beri kepercayaan. cinta ini tebal. hak milik kekal.


Alhamdulillah, aku dah pun sampai kat rumah. selesa betul dapat tengok air laut desaru. dapat la tenangkan sikit hati ni. dah berlori-lori cerita bermasalah aku mengadu  kat laut tu. mesti pantai tu dah rasa lega sekarang sebab aku dah balik. kalau aku kat sana lagi haruslah banyak lagi cerita aku mengadu. 

bukan niat nak bawak diri, tapi aku cuma nak tenangkan diri je. bila dah cool baru boleh berfikir dengan waras. insyaAllah aku dah rasa tenang sekarang dan aku nak selesaikan masalah-masalah yang ada dengan cara paling baik. bermula perjalanan pergi sampai la perjalanan balik aku berjaya say no to hp and laptop. yes, i did! . mungkin diam cara terbaik, ye aku boleh berdiam diri. mungkin betul juga aku kena jauhkan diri buat sementara. okey, aku redha. aku akan pandang dari jauh je. dengan khabar dari jauh je. 

macam sengal je pulak bila buat ayat-ayat macam ni. tapi hakikatkan aku memang tak tahu nak zahirkan macam mana. tiba-tiba je jadi jiwang karat karang ayat-ayat macam ni kat tempat awam kan. tak pa la, sentimental tu kan sweet =) kalau tak karang ayat macam ni, orang tak tahu aku ada perasaan. orang akan kata aku ni kayu pulak. tak ada perasaan sayang. padahal dalam hati aku ada taman tau. 

pesanan dari laut; dedicate lagu ni untuk orang yang aku sayang. biar dia tahu apa yang ada dalam hati aku. bunga layu yang tak disiram air. tak ditabur baja. laut kata, kalau dia pun sayang aku mesti dia dengar lagu ni. harap-harap dia sudi nak say hye kat aku lepas dengar lagu ni. 


really miss him =(

7 comments:

naz said...

lagu yang unik lirik nya

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xsuka amelya...
hahaha..
;)

faqhrule said...

haha kuat merajuk jugak ehem ni ea ada?
haha ni poin buat bahan dia best ni, tapi dia skang ni takleh nak gurau kasar sket, sensitip dah sekarang

ada m0khtar said...

best pa amelia nyanyi dari penyanyi asal =)

ada m0khtar said...

upps... jgn komen lebih2 ye en faqhrule... hehehe..
krg lagi teruk i kena pujuk...

f.a.r.a.h said...

hahaha. elok2 tgh jiwang2 bace u nye ntry, alih2 lagu hak milik kekal. nice 1 la babe. haha

ada m0khtar said...

full of meaning lagu tu farah... hehehe...