Monday, June 21, 2010

harta sepencarian bila sudah hidup serumah



ALAMAK! tertinggal charger laptop kat kampung la pulak. maka dengan itu harusla buat muka tak malu guna laptop housemate macam laptop sendiri. harta benda diaorang harta benda aku jugak. bila dan sepakat membawa berkat nak hidup memanjat tangga rumah bersama aku, maka harus la berkongsi segala harta benda dengan aku. kira dah declare as harta sepencarian.  AKAN TETAPI harta benda aku, aku je yang punya. siap ada lekat stiker nama yang comel-comel tu syida lagi. gila tahik hidung masin punya orang. 

okey dah tamat. tu je idea yang ada nak update malam ni. selamat malam. selamat tidur. CHOW~

4 comments:

naz said...

baru lah gaya dewasa haha

faqhrule said...

eleh best la mr ehem siap hantar balik johor

♥SYAFIQAH ♥ said...

nice pose :)

ada.m0khtar said...

hehehe... okey, i akan terus begaya dewasa ye naz..

mest la best.. hehehe.. mr ehem yg jadi driver...

thanx syafiqah =)