Monday, May 24, 2010

mengupdate aktiviti terlatest


aku melaporkan bahawa aku sedang berada di lokasi kedai maple NSM kegemaran mr ehem. ownernya bukan Nurul Syuhada Mokhtar ye. kebetulan la pulak nama kedai maple ni sama dengan nama aku. ni menunjukkan nama aku memang glamor. nurul syuhada pengacara majalah 3 pun tiru nama aku. ye aku tau, nama aku memang sedap. ha ha ha sempat pulak mengembangkan hidung sendiri. okey, balik kepada laporan asal, aku sedang bersama mr ehem pada ketika ini sempena merayakan perayaan hari mr ehem menjadi tua.

yeah! yeah! yeah! mr ehem sudah tua.... bersama ni aku sertakan lampiran yang baru je aku snap lebih kurang tambah tolak bahagi darap 2 minit yang lepas.

mr ehem i tengah amik mood tangkap gambar pasport dalam studio...

huh! benci betul bila 'jururawat' tu muncul di pipi gebu aku. mencapap pulak tu nak expose dalam gambarajah ni. kalau tanpa 'jururawat' tak diundang tu, aku yakin 100% tahap yakin nk kunci lirik nilai 100 000 aku cantik.


ending laporan ni adalah nyanyian semerdu suara dato siti untuk abg K misai gatai

happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to you mr ehem
happy birthday to you........

semoga sentiasa mendapat keberkatan, kesihatan yang baik, dilindungi, dirahmati, keselamatan, kemurahan rezeki, kejayaan, kecermelangan, kenikmatan dan segala yang baik... amin... dan yang paling penting, dibukakan hati untuk bagi cincin tanda kat aku sepantas mungkin... hahahaha.. okey, yang ni versi aku gatal.

chow!

2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

cincin tanda eh???
beli cincin silver jew...
janji tanda...
hehehe...
=)

ada.m0khtar said...

hehhehe... aku nak cincin emas...