Thursday, April 1, 2010

saya dihadiahi belon segiempat panas.


tak kira! tak kira! aku nak jugak update story basi berkulat ni. gila lama aku peram ni tau. kalau story ni pekasam, memang dah sedap sangat la kalau goreng ni. memang confirm air liur jiran aku ni meleleh bau pekasam goreng aku. okey fine! berenti merapu.

orang semua dah muntah-muntah story pasal hot air balloon, yang aku ni pulak baru la nak terhegeh-hegeh update story ni. nak buat macam mana, I terlepas tiket keretapi Tanah Melayu. kalau terlepas tiket flight still cepat jugak entry ni diupdate.

aku tak nak upload gambar-gambarajah belon-belon yang bertebangan di ruangan putrajaya tu kat sini sebab dah sah-sah mata-mata kau dah muak nak tengok kan. lagipun segan la pulak aku nak show gambar kualiti rendah camera pink aku tu. apa la kelas camera pink aku tu kalau nak dibandingkan dengan slr gabak-gabak orang lain. *CIS!! terasa self-esteem I menjunam.



see! I dapat belon segiempat yang PANAS! menyibuk je pulak dia nak jadi makhluk ketiga dalam gambarajah mulut muncung bajet kiut mr ehem dengan aku ni.





Figure spongebob tu pelik la. kau tengok sendiri la peliknye tang mana. SEGAN AKAK NAK BAGITAU DIK.. YANG PASTINYA PANAS! *terasa malu-malu meow gitu.


9 comments:

Lia said...

hihi.. sweet belon spongebob tu.. tapi... grrr... mmg pelik kan.. hihi

ada m0khtar said...

ha tu la... PELIK kan.. hehehe...

ddy the writer! said...

spongebob.. ddy nak..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

spongebob xsuci...
hahahahaha...

ada m0khtar said...

spongebob yg lucah.. haha

e~car182 said...

mana2?tak nampak pon!=p

ada m0khtar said...

cari smpai jumpa... hehehe =)

Qiha Aziz said...

baru harini faham kenapa spongebob tu lucah. haha. haritu tgk tak nampak pon. lambat! :)

ada m0khtar said...

xpa qiha.. biar lambat asal selamat.. hehe