Tuesday, March 30, 2010

melepas gian

GILA tertekan aku tak dapat online dah dua hari. time idea mencurah-curah ke ladang gandum ni jugak la aku tak dapat online. tu la, padan muka aku. sengal sangat dermakan broadband kat adik aku. konon-konon nak pakai wireless free (hasil rembatan wireless jiran aku yang tak pakai password tanpa pengetahuan dia).
ni semua kes tak reti bersyukur la. yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran. HAMPEH je!! padan muka aku.
encik jiran, sila la on wireless anda.. saya mahu menumpang. kita kan jiran. amalan berkongsi sesama jiran tu kan mulia. *CEH!!! time ni baru rasa nak ingat jiran..
=(

3 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hahaha...
aku wat password...
jgn harap nak kasi jiran aku yg mcm hanjing tue...
hahahahaha...

suezen said...

hehhehhe.....pki wireless...hehehe..:D...

ada m0khtar said...

hehehe... sharing is caring...
ni i tengah guna wireless jiran.. haha.. jgn bgtau jiran i tau