Sunday, March 28, 2010

pagi yang hiba. slot jejak kasih.


pagi-pagi hari dah ada drama sebabak. touching gila bila dapat contact cikgu kesayangan pagi tadi. masing-masing salah paham rupanya selama 4 tahun ni. cikgu anggap aku dah lupa dia sebab tak pernah ada khabar berita selama ni. walhal aku sentiasa hantar kad hari guru kat dia tiap-tiap tahun. no phone dia yang ada dalam contact aku salah rupanya. patutla aku call tak pernah dapat.

Alhamdulillah, keadaan dah diperbetulkan. aku tak pernah sangka ada cikgu akan menangis terharu dapat contact anak murid dia. GILA SEBAK WEH DENGAR SUARA CIKGU NANGIS TADI. AKU TERHARU. saya minta maaf cikgu sebab tak cari cikgu selama ni. jasa cikgu tak pernah saya lupa.


~aku akan alami perasaan macam cikgu ishak gak ke satu hari nanti?



6 comments:

Cipina said...

wuu..syahdunya..bestkan bila cikgu masih ingat kat kita walaupun dah lama meninggalkan sekolah..

faeznaem said...

rindu cikgu2 kat sekola dulu.. =)

Pena Crystal said...

alo lo..sweetnyer anak murid jumpe chekgu balik..huhu

ada m0khtar said...

a'ar tu la pasal.. memang sebak bila dapat contact cikgu balik.. lagi terharu bila cikgu sanggup nangis untuk anak murid..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ko xkan rase...
hanye pendidik sebenar je akan rase kan nye....
hahahahaha...

ada m0khtar said...

aku tak sampai tahap tu lagi... huuhu