Tuesday, March 2, 2010

edisi pertama penutup bulan cinta


muka geli-geli yang wajib


sekarang dah buleh koyak calendar bulan february. orang puteh kata bulan cinta. tapi aku sangat-sangat tak buleh terima benda ni. bagi aku setiap hari tu adalah hari untuk bercinta. kena la tunjuk kasih sayang tiap-tiap hari. tak kan nak tunggu bulan february je baru buleh dapat roses. dah la bapak melampau harga roses time tu. TAK PATUT!


dah, tak payah membebel panjang-panjang. sekarang aku melaporkan aturcara program aktiviti percintaan pada tarikh 28 february 2010 bertempat di sekitar johor bahru.


plan asal aku nak tengok cerita nabil dengan mila tu. tapi malang tidak berbau movie start pukul 7 malam. gila lama nak tunggu. dah la manusia memenuhi segenap ruang cinema. mana datang ntah. keluar dari segala pelusuk agaknya. jadi terpaksa la guna plan B iaitu "JALAN-JALAN WINDOW SHOPING dan SECARA TIDAK SENGAJA TERSHOPING lantas MENGERINGKAN SEGALA DUIT DI DALAM PURSE"

dan bila perut dah lapar, agenda diteruskan dengan "JALAN-JALAN CARI MAKAN"

my delicious chicken tomato pasta

1 untuk aku dan 1 untuk perut mr ehem yang ROI! hahaha

okey I zoom lagi dekat santapan mr ehem. pasta I lagi seedap dari yang ni tau.


my apple milk tea



itu sahaja laporan untuk kali ini. edisi seterusnya bakal menyusul. sekian, terima kasih daun keladi. panjang umur kita berdating lagi.


okey ni lampiran untuk laporan ini. sila rujuk sebagai bahan bukti.



1 comment:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

waaa...
dah pandai posing itu mr ehem...
hehehehe...