Tuesday, March 2, 2010

detik-detik berharga. indahnya kalau tiap-tiap hari macam ni. tapi makan gaji buta itu tidak dirahmati.

senang betul hati aku tak payah menjerit-jerit minggu ni sebab budak-budak automatik akan bekelakuan baik, senyap dan memberi segala tumpuan pada kertas ujian diaorang.

perasaan yang tenang dan damai. suasana yang nyaman dari hari-hari biasa. hilang 10kilo keserabutan kat kepala ni. rancangan pengajaran tak payah buat. tangan pun tak kasar pegang kapur. suara tak serak memerik. teaching aids tak payah sediakan. OMG!! really like it!! tak dapat nak tipu perasaan ini. alangkah indahnya kalau la tiap-tiap hari macam ni.

TAPI kalau tiap-tiap hari macam ni, nampak gayanya tak berkat la gaji aku.
jadi kehidupan yang biasa itu lebih baik walaupun ia menyeksakan.



sebab lagi terseksa kalau kau terjumpa spesis alien ini;

sesungguhnya alien memang sangat buruk. kau setuju tak? hantu niyang rapik pun lagi cun dari alien ni kan. aku terserempak dengan alien ni masa jaga budak-budak ujian bahasa melayu penulisan tadi.

sumpah aku gerun tengok muka alien tu!


8 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

waaaa...
nampak nye kamu makin teruk apabila makin selesa...
kamu sudah bertukar alien..
pulangkan ada aku...
hahahaha...

luZ a.k.a MLM eXpErtS said...

planet mne ne???
seram aku tgk...haha

ada.m0khtar said...

hahaha.. tiba-tiba aku buleh jadi sengal wujudkan entry cm gini ek...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ko bukan memang sengal ke???
hehehehe...

ada.m0khtar said...

smpai ht ko kata aku gitu.. hehehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hahahaha...
dalam nada sampai hati mcm sedih...
last ade "hehehe"...
adoiii...
sah sengal...
hehehehe...

ada.m0khtar said...

hehehe... sengal cikit je..

Inora Putri. said...

awak cikgu ke? waa, cikgu yang cool la! =D