Friday, February 26, 2010

i bayar cash darling


tiba-tiba je degupan jantung ni kencang. macam baru lepas pecut 100 meter pulak. Maulidur Rasul hari yang baik. tapi aku baru je dapat berita yang buat telinga aku panas, jantung macam nak jatuh.

aku dah memang predict benda macam ni akan jadi. cuma menunggu hari je. andaian aku tu memang dah jelas terbentang hari ini. Allah swt tunjuk juga pada aku akhirnya. so, mudah la urusan aku lepas ni. tak payah nak pening-pening kepala lagi. aku dah boleh pikirkan benda lain selain U! aku memang pantang sangat pada manusia yang suka sangat nak main-mainkan hati dengan aku. U ingat I ni objek untuk layan hobi U ke?

sekarang jugak I bayar cash apa yang U buat hari ni ye sayang.

i ada date malam ni. dengan siapa, u teka la sendiri ye =)
tiket dah book. U nak tau ke pukul berapa? tak payah bagitau la, nanti u kacau I dating pulak. U pun tak suka kan I call waktu U tengah ada urusan penting. so sorry dear =)


5 comments:

joegrimjow said...

xmo tgok cite2 camni

teka dan menang 10 pound
jom jom
;)

cik nurulain said...

u go gurl!

ehem ehem. bagus ada back up!

ada m0khtar said...

dah xtau nak tgk cerita apa joe.. layan jelah cerita tu.. hehehe

steady je ain.. hehehe..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ngan sape la ko bercakap nie...
hehehehe...

salam maulidur rasul...

Inora Putri. said...

revenge is sweet kut. hihi.

thanks follow i ada. =D