Thursday, February 18, 2010

aku suka kelapa kau suka abc

panas betul cuaca sekarang ni. tak tertahan aku, dah macam bersauna pulak. tak payah susah-susah nak berkurung dalam kotak sauna tu lagi. peluh dah boleh mencurah-curah sepanjang masa je ni.
memang tak hairan la kalau lemak tak sempat nak bertempek kat
badan aku ni. tak merasa badan montok la nampak gaya ni. persepsi aku masa dari zaman baru-baru nak kenal alam perkataan cinta, lelaki suka perempuan/wanita berbadan montok. seksi kau!! tapi sekarang aku rasa setiap lelaki ada kriteria pandangan diaorang sendiri. ramai je lelaki yang suka perempuan jenis kurus kering. yelah, kalau semua mata lelaki tu sama je, maknanya tak laku la golongan model kan. tak laku jugak la aku ni. ada kaitan ke badan aku dengan model? hah!! pikiaq sendiri la noh. +__+


ooppsss!!! sudah off topic nampaknya. mentang-mentang dah lama tak update story morry, penyakit merapu aku ni macam makin merebak pulak. kau boleh bersabar lagi kan? hik hik hik *aku redhakan kalau kau bayangkan aku sedang bergelak dengan muka gedik buat masa ni.



sedap betul la kalau dapat minum air kelapa muda. gila meleleh air liur aku teringat kesedapan, kelazatan, kelemakkan air kelapa waktu-waktu kepanasan cam gini. buang tebiat pulak kalau suruh incik mokhtar kait buah kepala tengah-tengah malam gelap gini. tapi serious!!! aku tengah mengidam ni.
terkenang kesedapan menghirup air kelapa di tepi pantai. sejuk je masuk dalam kerongkong ni. ditambah pulak dengan suasana angin bertiup kencang sampaikan nak tertanggal shawl aku. bukan stakat shawl je, dengan aku sekali bagai nak terbang. habis terselak shawl i. uppsss seksi tau!. ditemani si jantung hati bersama abc melimpah ruah. YUMMYY!!! nak rasa abc u sikit b.. *ceh! geli siot buat ayat getikss gini.





esok aku update story sesi cinta cintun bersama mr ehem kat tepian pantai dikala panas terik. entry tertunggak tahap berjanggut sebenarnye ni. tapi aku tetap gigih nak tanya kat kau jugak. tunggu ye!!




6 comments:

Qisha said...

kalau tengah bercinta panas terik macam ada salji..hehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

memang terbaek kene air kelapa panas2...
adohhh...
nikmatnye...

zee said...

air kelapa sedap gle! tp slalu beli kat gerai dah campur air gula tak best pulak. :')

ada m0khtar said...

hehehe.. tu la kentut pun wangi je kan.. air kelapa fresh paling sedap. kalau dah cmpur ngn air gula kurang sikit nikmat dia.. jom cari buah kelapa sok.. yummmyyyy

cik nurulain said...

pantai mana lak kau melepak ni syida...

ada m0khtar said...

sabor... nnt aku story.. hehehe