Wednesday, December 23, 2009

skandal terhebat 09

malas nak cakap panjang berjela-jela. cuci mata sudah *__*


jusuh & syaza (february 2009)


wan & wani (may 2009)


kerol & siti (may 2009)


duan & ina (september 2009)

selamat berbahagia, semoga berkekalan hingga akhir hayat, jalankan tanggungjawab dengan baik, jadi suami isteri mithali, soleh dan soleh, cepat dapat baby. nnt kenduri cukur jambul aku datang menyemak ye =)

ni pulak skandal-skandal yang masih tak buleh membuncitkan perut. harus maintain slim, karang mengelebeh pulak waktu sanding.

noh & ecah (january 2009)


ipin &arm (November 2009)


aiman & sal (Disember 2009)


selamat bertunang arm & sal & ecah. tak baik bertunang lama-lama. korang pun dah bercinta-cintun dah bertahun-tahun. hahahaha.. bukan main lagi bab bagi nasihat. aku dah tak sabar nak dapat kad wangi-wangi dari korang.

tak sabar nak ke 2010 lak. aku dah berkobar-kobar nak ready baju untuk pakai masa kenduri khawen member-member nnt. wah! semangat nasi minyak gitu. cepat, cepat, cepat .... aku tengah tunggu kad khawin ni =)


2 comments:

Niijiusan said...

ready baju untuk pegi kenduri je?

Anonymous said...

xseronok ar kwen muda mudi...
huhuhu....