Friday, December 11, 2009

awak kena percaya saya gak




PERCAYA. dalam hubungan kepercayaan sentiasa jadi aspek penting kan. tak kesah la relationship antara keluarga or sahabat. kalau tak da kepercayaan antara pihak-pihak yang terlibat, surely tak melekit relationship tu. macam ada batas je hubungan cam gitu. janggal & tak urrmmhh,.

tiba-tiba je aku rasa nak raise up isu KEPERCAYAAN DALAM HUBUNGAN ni. aku pun tak pasti selama hidup aku ni, insan-insan yang ada jalinkan hubungan dengan aku percayakan aku atau tak. tapi dari logik otak ni, tak kan la semua orang ada pandangan yang sama ada aku kan. mesti ada yang percayakan aku & mesti la jugak ada yang tak percayakan aku. berapa peratus kepercayaan tu yang patut jadi isu.


bagi aku bukan senang nak buat orang percayakan kita. yang utama kita ni kena percaya pada diri sendiri dlu. then kita kena la percayakan pasangan yang kita harapkan kepercayaan dari dia. win-win situation. dua-dua pihak kena saling memberi & menerima. baru la melekit relationship tu. KEPERCAYAAN BUKAN BOLEH DIPAKSA!







gambar kat atas tu mmg tak sesuai pun. dalam hati korang mesti pikir pa kaitan gambar tu kan. okey, anggp je kaitannya adalah manusia di dalam gambar tu adalah pasangan adik beradik yang masing-masing punya kepercayaan antara satu sama lain. *aku hentam je!. logik kan kaitannya.

motip letak gambar tu sebenarnya nak tayang aktiviti gedik gila posing dalam fitting room. petang tadi teman anies shoping baju kurung. aku TEMAN JE! tak da duit nak shoping gak. beli cleanser pun harapkan pinjam duit anies. sedih kan.. *_*'


2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bagus la...
susah same²...
tyme ko senang ko tolong die lak...

ILA HonEyBuNNy said...

tol tu..1 n foremost kita plu yakin n cya pd dri kita..baru kita leh cyakan org lain..ngeh3