Saturday, September 26, 2009

tragedi semalam

amaran:
entry ni untuk memaki hamun manusia bernama mohd afizi bin awang
ala, lidah xleh nk meluahkan semuanye
so aku mmg nk lepas geram kt cni
klau korang xnak baca, scr0ll je lelaju
kpd ahli kluarga & sesiapa je yg mengenali makhluk berkenaan, harap maaf klu m'guris hati kalian
;-(


ya ampun
sakit hati toi kenal makhluk sengal cm jiran aku ni
bongek , perut boroi, biol,
semalam dia wat lg perangai sengal cipan dia tu
kemek petot pintu haiwan kaki bulat kesayangan incik mokhtar
tiap2 hari incik mokhtar dok gilap, tatang, belai
senang2 je mamat sengal tu boleh kemekkn pintu nye
dah la xreti bahasa nak mintak maaf
mmg xda budi bahasa toi
ari tu pintu depan, kali ni pintu belakang plak
drive ngalahkan pemandu f1
kwasan lpang punye la luas, nk gak menyempit langgar kater org
tau la kater tu buruk pon, tp kesayangan incik mokhtar tau
mamat sengal tu mmg bikin panas je smlm
incik mokhtar mmg xleh tido slagi kesayangan dia x sembuh
semalam gak la kene mengetuk kasi sembuh
ada la cikit2 lagi kesan kemek nye
mamat sengal tu xdtg mintak maaf lg smpai skrg
siap wat2 cm xdak pape jadi
wife dia pun sm
sm2 sengal!!!

lg 1, nghri smlm masa mummy meredah belukar cari bunga kantan nak buat laksa...
mummy jumpa 1 plastik brg ala2 mencurigakan
ya rabbi
mamat sengal tu leh campak stiker ayat2 suci, kopiah, tasbih & brg2 ibadat len
mmg cmfrm keje dia
xda sapa lg nak wat keje x b'moral cm g2
sedey tgk brg2 tu t'cmpak cm g2
dh basah kene hujan pun
drpd dia cmpak cm g2, bek dia sedekahkan kt sapa2
dpt gak pahala
brg2 tu semua baru lagi, still dlm plastik
byk lak tu
pa nak jadi la ngan dia tu
sedeh mak dia kalau tahu
mcm mana nak didik anak2 dia, kalau bapak nye sengal cm g2
- harap kesengalan dia tu hilang la 1 hr nnt...
+____+

3 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

miss ada...
itu bukan sengal la...
itu tahap perangai mcm "oit²"...
haiwan nye perangai tue...
kasi sapu die punye muka maaa...
hehehehe...

Niijiusan said...

dia langgar ngan apa?

ada.m0khtar said...

muka dia mmg mcm penyapu smpah... huhuhu

i lupa mention e dia lggr ngn pa... dia lggr ngn kater proton saga kaler puteh..x ingt la no lat dia.. uhuhu