Saturday, August 29, 2009

driver dah balik

siang tdi kuar bersh0ping dgn family. dah semggu xkemana2 sejak balik umah.. driver nye xda, so patah kaki la kerabat yg lain..
driver xda???? incik mokhtar kne pergi kursus kat kuala kubu 2weeks... tiap2 hari dia call masyarakat kt umah ni.. xtahan rindu la 2.. ;)



so cm na pengrusan rmh tgga spnjg ketiadaan driver ek??

pergi pasar dgn mak naik teksi..
pergi terawih dgn mak berjln kaki...
pergi bazar ramadhan dgn mimie naik basikal...


masalah yg aku alami yg sebabkan aku xleh jadi driver...

1> aku xreti nak kuarkan kater buruk incik mokhtar dr garaj.. hebat sgt teknik incik mokhtar parking kater cabuk dia tu
2> takot nak drive kater cantik incik mokhtar.. krg calar, xpasal kne ngamuk...
3> takot nk drive kater cantik incik mokhtar... krg org xnmpk driver lak..
4> motor kesayangan incik mokhtar ditggl kat office dia.. segan nk pergi amik.. nnt kne ngorat ngn ag polis plak
5> motor skuter ch0mey aku xleh start.. aku mmg xreti start motor guna engkor..(cm gni ke eje nye?? ).. starter nye lingkup la plak.. kne tggu incik mokhtar antar workshop


dah dpt keluarkan berhopingn maka kekeringan poket pun berlaku la... cik p'qah sempat gak merembat sandal menggunakan duet aku..brooach chomey mak atashinchi plak aku untuk mimie.. adik punya psal, skali skala lyn kan je la.... brg yg aku beli plak, compact powder & tudung.. selebihnye brg2 mkan & bhn nk msk untuk sahur bila kt penjara nnt... cik paah moh la kita jdi chef nnt ye... :)

3 comments:

yoro okino said...

nampak2 nyer kena tunggu en mokhtar jgk laa..klu x..xleh jln..huhuhu

ada m0khtar said...

cm g2 la nmpk nye
;(

cik nurulain said...

syida. ada gosip.