Tuesday, September 1, 2009

alor star-batu pahat

lokasi sekarang kat btu pahat

pkui 6.30 tdi smpai bus stand.. then tapau kfc untuk b'buka.. trus naik teksi balik kolej..

berceramuk kepala otak ni bila dah smpai btu pahat

xsuka!

xsuka!

xsuka!


dah puas aku try hilangkan keserabutan ni

tp xnak hilang gak.. melekat cm kotoran degil yg kne guna clorox..

rimas

lemas

sesak

senak


spjng masa kne kawal emosi.. berpura2 tenang.. berpura2 xda pape yg t'jadi.. berpura2 tabah.. berpura2 aku dah hilang ingatan..

aku xtak nak jumpa mereka yg menyakitkan lagi

aku xtak nak jumpa benda yg menyakitkan lagi







aku dh beli tiket bus pergi & balik raya ni


gamble je aku beli tiket bus tambahan dr btu pahat ke alor star ...


hope xda la dugaan menakutkan naik bus tambahan nnt


yg penting dpat balk umah & RAYA... & kutip duit raya.. ;)

No comments: