Thursday, August 12, 2010

makin keringting rambut aku berfikir



berpusing-pusing berserabut bergelodak berkeceramuk. dah macam kritikal sangat otak aku sekarang ni. lemas betul la bila banyak sangat kerja nak kena buat. tapi tak tahu nak mula yang mana 1. tak habis-habis kerja ni. baru je nak surut, bertimpa-timpa lagi kerja yang datang. KERJA! KERJA! KERJA!

huwaaaaa... dah tak menang kepala aku berfikir. lagi tak menang la tangan aku nak buat kerja. nak marah betul la bila arahan tak lengkap. lepaskan tu mula la nak menyusahkan aku buat kerja dua tiga kali. padahal benda tu dah boleh settle awal-awal lagi. tak payah nak semakkan otak aku sekarang ni.

hissshh!! mengurangkan pahala puasa aku je ni.  cik nurul syuhada tenangkan hati anda. bawak bersabar. malam karang baru sambung mengamuk lempar-lempar barang. okey stop, nak pergi bazar. sedapnya kalau dapat air kelapa.. yummy...

selamat berbuka kepada kamu-kamu semua. no! no! bukan sekarang ye. tunggu azan maghrib nanti. 



3 comments:

cik ciiima said...

ape kerintg plak..kn da lurus..hahaha

yoro okino said...

relaxx...=)

ada m0khtar said...

lurus pun dh jadi kerinting balik... ye, i dah bertenang ni yoko