Saturday, July 17, 2010

senaman urat senyum petua kekal muda

mungkin kau dah pernah baca benda ni. aku dah pernah baca benda ni dulu. tapi bila terjumpa balik benda ni, aku tersenyum jugak la. so, tak salah la kan aku share lagi benda basi ni. jom exercise urat senyum kau pagi ni. tips nak kekal muda ni tau. setiap hari bila bangun dari tidur, terus senyum. kalau tak boleh senyum, ni la caranya. kau baca je benda lawak or tengok je apa-apa gambar yang lawak. 



kau dah senyum belum?


3 comments:

edda(",) said...

hahaha.. edda pernah publish kan entry pasal dialog nieh.. memang lawak.. sepupu edda baca pon gelak je.. coz tak budget dialog tuh boleh terbalik2 begitu.. huhu..

btway.. edda follow u

ada m0khtar said...

tu la, benda2 serius pun kadang2 leh jadi lawak kan.. =)
btw, thanx for follow

Melayu Radikal said...

yes i do . bahasa nak sastera rock & roll . haha .