Sunday, March 7, 2010

bila aku sudah termimpi-mimpi calculator dan pen merah.








boleh mendatangkan kegilaan setelah STRESS yang amat sangat semasa proses penandaan kertas ujian sains kanak-kanak darjah 5.

hampeh punya kanak-kanak. dalam kelas muka bukan main paham lagi. bila aku tanya paham ke tak, beriya je jawab paham dengan muka penuh bersemangat lak tu. ishhh geram betul aku bila ingatkan muka kanak-kanak yang penuh confident konon-konon paham apa yang aku ajar. GILA NYAMPAH RASA MACAM SYOK SENDIRI JE NGAJAR SELAMA NI!

siap la kau kanak-kanak. aku picit hidung sorang-sorang hari isnin ni. 1 soalan salah, aku denda 5 kupang. padan muka depa!!!! hahahahahaha.. yes aku kaya pasni...


3 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hahahaha...
memang kaye...

..izza.. said...

oh....best kan denda student...tp pastu duit tu xtau nk bwk kemana...sudahnye masuk tabung surau@masjid..hehe

ada.m0khtar said...

ha tau xpa.. duit tu aku bg pd guru kelas diorang.. xpun aku buat beli bhn untuk diorang...