Saturday, February 20, 2010

pasir puteh tepi pantai, ombak saling berkejaran

lokasi kejadian = seperti tertera di dalam gambar di atas



adalah dimaklumkan bahawa entry ni sudah berzaman lamanya. sudah tumbuh janggut. walaubagaimanapun aku tetap dengan penuh rasa gigih menyatakan di sini aku tetap nak mewujudkan entry ni jugak.


kami adalah =
.
.
.
.
.
.

hasil karya mr ehem kala panas terik matahari tegak di kepala. harus di simpan gambar ni sebagai bukti janji untuk ditayangkan kepada cucu cicit ku. see!! sangat berpandangan jauh kan.

macam makin debab pulak appa I ni. tapi dia sentiasa bajet slim pinggang kerengga. padahal saiz seluar makin bertambah je. tapi takpa. I TETAP SUKA! empuk u!




aku dah tak ingat tarikh percandaan di tepian pantai ni berlaku. makin bermasalah lalulintas ingatan aku sekarang ni. sudah tua agaknya. incik mokhtar kata ni semua sebab aku banyak sangat makan buah mangga masam. TAK BULEH TINGGAL LA!! kegemaran sehingga menjilat garam dan belacan kalau dapat buah mangga tau. cikgu aku masa darjah 6 pun ada pesan, jangan banyak makan buah pauh (mangga). nanti tak dapat 5A UPSR. aku pun ikut je kata-kata dia dulu. tapi sampai hari terakhir UPSR jelah. pastu memang mengigil-gigil aku cari buah mangga.

kena tanya mr ehem ni bila tarikh percandaan di tepian pantai ni berlaku.

mr ehem i dah pandai main kamera sekarang ni. dulu muka sekupang lima duit je bila i gedik-gedik keluarkan kamera. sembunyi-sembunyi candid gambar dia. sekarang ni dia dah pandai bagi respon. I LIKE!! dah terkena jangkitan aku la tu kan.



5 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hehehehe...
blaja gaya pose dari ko...
hehehehe...

Sarah Zulkefli said...

dah lama sarah x pi desaru

Aini said...

lme tak gi pantai =)

ada.m0khtar said...

meniti= 2 la, aku dah berjaya bagi virus kat dia.. hehehe

ni first time i pergi desaru..hehehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hahahaha...
tak pe...
nanti aku bg die anti-virus lak...
hehehehe...