Sunday, February 21, 2010

jom berguling-guling

baru je sampai rumah sewa. YA RAbbi sangat penat. 11 jam duduk dalam keadaan kejang dalam kereta. segala tulang urat saraf ni sudah tidak mampu berfungsi dengan normal. mata pun dah kuyu tak mampu nak bertahan dengan batang lidi lagi.

maka dengan itu, I nak berguling bergolek telentang dan segala yang berkaitan di atas tilam yang empuk disamping memeluk bucuk I.

pergi ke gua kelam,
selamat malam,



tiba-tiba promosi shawl pulak kat sini. hahaha.. visit ada closet




p/s- tolong kejut aku pukul 6.0opagi esok ye, karang pergi kerja pulak aku esok. +__+


2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

woiiii...
bgn...
kul 0800 sudah...
hehehehe...

tahan mate ngan batang lidi...
mane tahan...
guna la besi ke...
hehehehe...

ada.m0khtar said...

aku rasa macam nak ngajar sambil pejam mata je hari ni.. hehehe