Sunday, January 24, 2010

contest ni mmg best. ada benda ajaib tau. AJAIB!

okey kali ini aku nak umumkan kepada segala makhluk yang gila kentang join contest bahawa 1 contest best telah dicipta. "TRENDY SHAWL CONTEST". anjuran geng gosip aku cik nurulain.


dah nama pun shawl contest, so cara menyertai pun berkaitan dengan shawl la kan. hanya perlu ambil gambar anda mengayakan shawl. dari pandangan belakang dan depan. buleh hantar berapa banyak penyertaan yang kau nak. gila baik penganjur ni kan.

aku tau sangat, ramai yang gila contest yang ada kaitan dengan posing-posing, mengayakan outfit ni. tambah pulak sekarang ni ramai yang gila cun + gorgeous mengayakan shawl. so, tunggu apa lagi, JOIN LA SEKARANG JUGAK!

yang bestnye tentang contest ni adalah ia juga terbuka kepada semua jantina. HEBAT SEH! bloger lelaki buleh suruh mak or kakak or adik or gf kau jadi model gayakan shawl. nenek pun buleh aku rasa. kau tak perlu la nak bersusah payah gayakan shawl kat kepala kau. BURUK rupanya nanti =)

dan ada perkara AJAIB!

dum dum dum dum *ini adalah bunyi gendang tarian naga. kasi suspen sikit..

juri jemputan contest ini adalah AKU! . amaran! aku sentiasa katakan TIDAK PADA RASUAH!
*sigh* tak sure la pulak apa kehebatan aku yang buat pihak penganjur sudi menyunting aku di taman untuk dijadikan juri. I segan tau! hik hik *gelak gedik.

okey, nak tahu lebih lanjut kau kelik kat sini; cik nurulain "TRENDY SHAWL CONTEST"

2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku nak pakai kat mane eh kalau nak masuk...
hehehehehe...

ada m0khtar said...

awek ko kan ada. dia leh jadi model ko.. hehehe