Wednesday, March 10, 2010

akak bernafsu untuk mendedahkan hasil skodeng lagi


okey, tak payah nak berIntro panjang lebar, akak rambut ketak mahu straight to da point je. make it simple ya =) mangsa skodeng kali ini adalah cik nurul yang suka cakap-cakap.

act, aku terjumpa blog dia ni masa menggodek bloglist si Iz mangsa skodeng yang sebelum ni tu. nak kata lama dah aku skodeng nurul ni, tak da la lama sangat. lebih kurang dalam 2 bulan je kot.


blog dia simple, sedap mata aku memandang. tulisan dia pun tak memeningkan kepala. tentang benda-benda yang berkait dengan hidup dia je. kisah hidup harian dia, chill dengan kakak, sepupu. kadang-kadang ada gak la entry tentang pendapat dia. so, santai je la bila baca.

terus terang aku bagitau, aku akan jenguk blog dia setiap kali dia update entry baru sebab aku suka tengok gambar-gambar dia selain daripada tulisan dia yang dalam kategori sengal-sengal tapi buleh buat aku berfikir sejenak.



ni aku copy dari blog dia;
perut ni memang dah meronta ronta sejak dari pagi tapi i sabarkan saja nafsu yang membuak ni. cari punya cari last sekali makan dekat ani sup utara. i sukaa. sedap okay. murah pulak tu. makan mahal pun sama jugak akhirnya jadi tahi. kalau makan mahal tapi tahi tu jadi wangi okay la jugak. haha padahal memang tak ada duit nak makan lebih lebih. dah dapat isi perut ni kira syukur la dari jadi mangsa kebuluran.

SEE! kan aku dah kata tulisan dia memang macam sengal je. tapi BEST! aku suka je baca =)
visit; nurul cakapcakap

2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hahahaha...
kalau tahi jadi emas lagi baek...
hehehehe...

Unknown said...

dulu slalu jugak buka blog dia.. tb² format pc terus xbuka sebab link hilang.. hehehe