Saturday, December 26, 2009

year end sales

posing sepatah dua kata dulu sebelum pergi menghabiskan duit. hati i girang riang ria ni tau. sungguh teruja mahu menghabiskan duit. dasar tak sedar diri tengah papa kedana, tanpa segan silu mahu berlagak seperti menang loteri.. uppps haram!! okey tukar, berlagak seperti terjumpa duit seketul di dalam tong sampah ketika mahu membuang sampah. saja nak tunjuk rajin, selalu tolong mak buang sampah.


dan inilah hasil yang aku dapat. sangat gembira tanpa sebarang rasa bersalah dan menyesal dapat menghabiskan duit. perlu ke ada perasaan gitu? tak perlu kan. aku seharusnya rasa sangat puas hati.



ini dibeli menggunakan duit dari poket incik mokhtar, abah kesayangan I. sayang abah sangat-sangat-sangat. sayang abah je tau, tak sayang orang lain pun.


4 comments:

faizu said...

walawei!!huhu..best2!!nak shopping gak..shopping bini ley??ahha

Niijiusan said...

incik mokhtar, seorang papa yang sungguh bertuah ada anak yang pandai bermanja mintak duit~

p/s: adik aku dapat elaun rm400/month, guna untuk shopping je. untuk makan n segala perbelanjaan dikeluarkan oleh incik zulkifli, my dad...

Syahir Darksyde said...

da besar2 pon pow ayah lagi ye. . :)

ada.m0khtar said...

kat mn nak shoping bini tu faizu? hehehe

waah bgus la adik ko.. hahaha.. sebijik cam aku..

ala, nak pow sapa lagi klu bkn ayah sndri syahir, hehehe