Wednesday, December 16, 2009

Flymas.mobi-as easy as 1, 2, 3!

Malaysia Airlines kini mengorak langkah dengan melancarkan flymas.mobi yang sangat mesra penumpang. para penumpang kini boleh menempah tiket penerbangan melalui telefon bimbit mereka sahaja. flymas.mobi adalah sistem penerbangan penumpang melalui telefon bimbit yang boleh dinikmati oleh penumpang dengan semudah 1,2,3!.

Malaysia Airlines turut menawarkan hadiah menarik telefon bimbit IPhone kepada penumpang kelas perniagaan yang menempah penerbangan menerusi flymas.mobi . 10 telefon IPhone juga ditawarkan kepada penumpang kelas ekonomi melalui cabutan bertuah. menarik bukan! jadilah salah seorang daripada mereka yang bertuah dengan semudah 1, 2, 3. klik MHmobile untuk maklumat lanjut.


memperkenalkan sistem FLYMAS.MOBI; FLY THE EASY WAY ;
-menempah dengan pelbagai tawaran hebat
- MAS tidak mengenakan sebarang yuran akses
-boleh menyimpan dahulu tempahan
-tidak perlu mendaftar sebagai ahli
-boleh memilih tempat duduk
-proses semak status penerbangan yang mudah
-semak status bagasi yang lewat
-sistem yang dijamin selamat
klik flymas.mobi untuk maklumat lanjut.


SEGALANYA SEMUDAH 1, 2, 3! . seterusnya anda boleh menempah tiket penerbangan dengan hanya perlu melalui 3 langkah mudah ini.

Langkah 1; akses flymas.mobi . seterusnya klik Tempah Penerbangan.


Langkah 2; kini anda perlu memilih lokasi penerbangan, tarikh penerbangan, destinasi, tarikh pulang, kelas penerbangan dan bilangan penumpang.

skrin akan memaparkan pilihan waktu penerbangan berdasarkan lokasi dan tarikh penerbangan yang anda telah pilih.


Langkah 3; setelah pilihan waktu yang bersesuaian telah dipilih, skrin akan memaparkan ringkasan jadual penerbangan serta harga yang perlu dibayar.

semudah 1, 2, 3!!! . hanya itu sahaja yang perlu dilakukan. segalanya dihujung jari, tidak kira di mana pun anda berada. tidak perlu risaukan kesesakan, beratur panjang, kelewatan, ataupun tiada kemudahan internet. sesuai sangat dengan tagline FLY THE EASY WAY.

Okey, ada berita yang lagi gempak selain tu kat sini. Malaysia Airlines dengan kerjasama Nuffnang bermurah hati menganjurkan peraduan terbuka kepada semua blogger untuk menang tiket penerbangan. SEMUDAH 1,2 , 3 JE!!!

Gempak kan hadiah yang ditawarkan. klik Nuffnang-MAS untuk maklumat lanjut.


3 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bila persaing ade...
makan kite banyak untuknye...
hehehehehe...

Hazwan Hakim said...

nice entry...I hope u will win the tickets!..heehh


comment my post also.. :roll:


http://www.keemzone.com/?p=314

ada m0khtar said...

thanx =)