Tuesday, December 29, 2009

bila sofea jane menahan batu dikepala


ya ampun, rimas betul keadaan emosi yang bergelora, berkeladak ni. kepala ni berat semacam bagai menanggung seketul batu besar je. kau tengok cerita cucu betong tak? HA!!!, cam sofea jane dok tahan batu besar yang nak hempap kepala dia tu.

sungguh ting tong sekali.

bila kepala dah rasa ting tong, maka mood mula berubah. terasa seperti mahu telan orang je sekarang ni. okey, ada perubahan. cincang dulu orang tu sebelum telan. takut terlekat pulak.


WARGGGGHHHHHHH!! sangat sangat sangat sangat serabut kepala otak.

5 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

apahal ko nie???
citer la...

Eyriqazz said...

Mana sofea Jane nya?

http://eyriqazz.blogspot.com/

NadNod said...

mcm berat je masalahnye..

ada.m0khtar said...

aku dah ok ni.. semalam je kena hempap dengan batu. hehehe.. tu gambar kemabr sofea jane.. hahahaha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tang mae lak sofea ko nie...
hehehehehe...
satu anggota pon tak der...