Friday, November 13, 2009

sapu minyak pelincir


penat nya, rasa nak mengelupur je atas katil ni. huhuhuu.. dah lama tul tak exercise kuarkan peluh. tahap berkarat dah gaknya tulang engsel aku ni.. tiga hari ni mmg confrm segala engsel aku ni kena letak minyak pelincir.

45minit dok buat warming up je tadi. huh!!! PENAT!!! petang ni sambung membongkok tolak bola hockey la pulak,.. huhuhu.. terpaksa korbankan saat-saat manis atas katil .. dah la kena bangun awal pagi tadi. aku mmg tak dapat fokus kalau tak cukup tidur 18jam sehari. coach, u jgn marah i ye kalau i terlena masa dribble bola jap g!! hehehe..

dah, aku nak tidur. jap gi pukul 3 dah start kursus balik. demi segulung sijil aku sangup korbankan tidur.. ~ pasrah je la.. lagipun mr ehem pun join kursus gak.. i suka!!


_catatan hockey coaching ~zzzz

4 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mr ehem ade semangat la...
hehehehehe...

ada.m0khtar said...

tau xpa.. hehehe

atiQah adNan said...

betul ade daya penarik semangat sikit kan..? hehe

psssttt i klik ur nuff..huu

ada.m0khtar said...

bleh gak cuci2 mata bila bosan masa kursus.. lagipun mr ehem jaguh hockey gitu.. hehehe.. tunjuk ajar ku sifu.. hahaha.. gedik je..

thanx atiqah. i'll click ur nuff too