Wednesday, September 30, 2009

tak stabil


keadaan xsedap badan ni melarat-larat plak
smpai hari ni, still rasa semacam lagi


semalam pukul 4 baru lunch
makan dalam 3,4 suap je
perut lapar tahap lagu rock
tapi xda selera nak makan
mulut pun x b'kudrat je nak kunyah makanan


malam lak makan mee goreng sikit kat umah dayah
pergi beraya kt umah dia
even praktikum dah habis, tp relationship ngn cekgu sk parit bilal ttp baik je
xdapat habiskan pun mee goreng tu
sorry ye, dayah... aku bukan xnak makan byk, tp xdak selera
balik je bilik, trus tidur je


pagi ni tetiba rasa rajin buang tebiat turun assmbly
ni first time aku attend assmbly untuk tahun ni.. ;)
tahniah kpd aku & rakan seperjuang
mst jnr2 & lec2 t'kejut tetiba je nampak muka budak2 batch aku

tp!!!

mmg MENYESAL attend assmbly hari ni
xda input lgsg
x brubah lgsg sejak kali last aku attend assmbly dulu
bila la agaknye Institut Perguruan ni akan bertamadun
melayan guru pelatih sbgai guru pelatih & bukan nye pelajar sekolah rendah
VERY UPSET !!

(*____*")



perut bukan main lagi dok wat konsert
matahari pulak bukan main lagi dok bersinar-sinar
dgn kepadatan manusia yg macam semut dalam plastik gula
kepala aku dah mula kluar bintang
s0und ambulans nino..nino..nino dok main kat telinga ni
aku mmg dah xlarat gile
brapa kali aku t'duduk2
dah xlarat sgt nk berdiri
otak dok ingat makanan kat canteen je



habis je assmbly, laju je aku jalan pergi canteen
malang nye!!!
sbb dah xtahan sgt, aku stop jap kt garaj
dah xnampak pape nk jalan
blur je sume benda
lepak sorang2, legakan diri jap kat garaj kreta lec, then gagahkan gak jalan pergi canteen
mata dah xnampak pape
kaki je dok gagah jalan
smpai je canteen
aku duduk kat meja sapa2 ntah
boleh t'lelap la plak jap kat meja tu
mst org kat meja tu kata aku ni sengal je
lantak ko la
pas 3,4 minit bru aku ok
thanx paah, sibuk belikan aku kuih ngn air
;)



harap x melarat-larat lagi la xsedap badan ni
ada banyak keje lg nk kne settle kan ni
mmg xleh wat keje la kalau rasa weng cm gni



tapak tangan ni rasa kebas je dari semalam xhilang2
cm na nk buat ek??

gambar ni sekadar hiasan je... xda kaitan pape pun ;)


2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ambik² la mase untuk rehat...

ada m0khtar said...

huh.. puas tido dr hari ni..
hehehe

;)