Monday, April 5, 2010

search and earn money

aku asyik dengar orang cerita pasal earing duit dari myl00k. terasa nak try jugak, mana tau betul-betul boleh buat duit. yelah kalau aku nak mengharapkan nuffnang, berjanggut la aku menunggu baru dapat cash out. macam statik je duit aku tu. bila la aku dapat merasa beli ice-cream hasil duit nuffnang. huk huk huk


aku baru try myL00k ni 2 hari. hasilnya dah dapat $1.32. pergerakkan duit tu nampak macam menarik. apa yang aku paham pasal MyL00k ni lebih kurang macam search engine ala-ala google la. aku pun tak explore benda ni dengan sedalam-dalamnya lagi. baca sepintas lalu je pun. lagipun macam tak banyak je explanation pasal konsep benda alah ni.

kalau siapa-siapa yang ada info pasal benda ni boleh la share dengan aku. almaklum la aku ni memang lemah sikit bab-bab nak paham benda-benda macam ni. untuk yang berminat nak try benda ni boleh la register kat sini. kau kelik je link kat bawah ni. tak pun kelik je link MyLook pada sidebar aku tu.


.kelik di sini.


kalau betul-betul boleh buat duit, jangan lupa belanja aku ice-cream tau. hik hik hik =)


2 comments:

KiFli MaLLy said...

hehehe boleh jer...tapi setakat ni sapa yang da penah dapat erk???

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ice cream tak yah dapat duit sini leh belanje...
hahahaha...