Sunday, February 7, 2010

fungi, bacteria and protozoa


kembali je rancangan kanak-kanak pintar sains. pelajaran hari ini adalah microorganisms. anda pernah lihat black spots pada roti yang sudah expired dan diperam selama seminggu?

IA SAMA SEPERTI BLOG AKU INI!

sudah tumbuh kulat gamaknya blog aku ni. genap seminggu aku tak bukak blog ni. i mengalami KEBIZIAN tahap melampau. kadang-kadang saja buat-buat BIZI. malas nak sentuh laptop yang banyak betul ragam sekarang ni. karang bila dah dia start buat onar, tak pasal-pasal je mulut aku ni nak merampuih-rampuih maki hamun. OMG!!! tahap kesabaran aku memang makin teruk sekarang ni.

okey, aku cuma nak tayang hadiah yang aku janjikan kepada pemenang 'contest cikgu ada' hari tu. GILA dah bertahun aku peram hadiah ni tak sempat nak pergi pos. nasib baik hadiah ni tak tumbuh kulat jugak. sorry ye cik juju & cik cimi. I janji esok I pergi pos hadiah u all ni ye =)


sekian, terima kasih. aku nak sambung buat-buat BIZI sekarang. I sangat BIZI di depan televisyen. weh! rumah aku dah pasang astro! *ini adalah ayat nak menayang. harap maklum!

1 comment:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

astro...
pas nie ko leh layan astri ceria...
hahahaha...
geng bas sekolah...