Saturday, January 2, 2010

top 3 artis ^%^&*^*$#$#$@$

artis yang dapat undian tertinggi adalah

TARAAAAAAAA

.
.
.
.



fasha sanda yang penuh controversy, penuh kepura-puraan, penuh dengan lelaki orang, dan penuh dengan segalanya. aku tak rasa hairan langsung pun dia ni dipilih untuk jadi artis yang orang ramai dah malas dan meluat nak ambil tahu tahun 2010 ni.

rupa cantik tak semestinya orang suka. maybe masa pandangan pertama orang tertarik. tapi bila dah tengok pulak pada perangai. OMG!!! meluat mak. tak guna ada rupa yang cantik, kalau perangainya sangat kepura-puraan!! budi bahasa ni bukannya boleh dilakon-lakonkan. orang dapat rasa la yang mana palsu, yang mana betul.

top 2 & 3 jatuh pada ustaz akhil dan norman hakim. sesuai sangat la tu =)


14 comments:

~eZmALiZa~ said...

suke entry ni..setuju sgt..hehe.. :)

TashadeNatasha said...

ustaz palsu tu masuk dlm senarai. haha.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ranking yg baek...
fuck fasha...

Mr.Homosapiensz said...

setuju sangat 10000000000x!!!
fasha sandal yg s*ndal.....
mmg xde mood nk tgk movie/drama yg dia berlakon....that bitch's f*cking s*cks!!

Anonymous said...

biar ar...die yg teruk..kita doakan dia berubah..

Izyan Nadiah said...

hehe,,tol2.,.,

ZIANA ♥ FARREL said...

mmg setuju sgt!!! gile xsuke diorg ni...argh fasha fucking sund**

joegrimjow said...

nak popular kene ada skandal
hoohooo

morriss said...

eee...x suke tau die ni..huhuuu

ada.m0khtar said...

sah.. mmg orang ramai meluat nak tengok fasha.. hehehe

DaHLia said...

sis mmg meluat ngan minah ni...
tp xsangka umur dia muda yang amat...baru tau masa tgk AC di sini...dia dgn Adam...

memula konon xlayan adam tu, igt adam tu hingusan, bila tau adam tua sethaun dr dia, menggeletis je aku tengok...dah laaa seksi...boob pun mcm nk tersembul... maluuu tul aku sbg pompuan dgn dia tu

Mr.Asian said...

ala jgn cedih2 nie, meh bahu pok cik kosong nie buleh tumpang tuk nagis2

Mr.Asian said...

apo pok cik melalut nie har har har

..izza.. said...

aritu tgk cite galaxie pasal artis yg paling penonton xnk tgk thn 2010...sian pasha sendat..huhu