Friday, January 15, 2010

new year contest


scarfs hunter menganjurkan contest untuk semua blogger wanita yang memakai shawls.
kelik scarf hunter untuk maklumat lanjut.


ini adalah koleksi shawls aku. ada banyak lagi sebenarnya, tapi ni je yang aku bawa ke rumah sewa. koleksi ni akan bertambah lagi sebab aku mmg suka pakai shawls.


.
.
.

dan inilah photo aku memakai shawls oren kesayanganku.

cepat! cepat! cepat! kena publish entry ni before 12.00mlm. jam loceng contest ni dah nak berbunyi. nanti jadi macam Cinderella pulak tercicir kasut kat tangga. okey in this case, tercicir shawls dalam almari. sebab ini adalah contest photo pakai shawls.


okey seperti syarat penyertaan, aku tag 2 rakan blogger yang suka pakai shawls jugak;

*_*


5 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

byk nye...
hehehehe...
bagus²...

ada.m0khtar said...

hehehe.. ini namanye tiada kerjaan.. =)

ezzati said...

haha..dh kemas bgsla tu :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tiada kerjaan atau hobi...
herhehehe

ada.m0khtar said...

ala, kau wat2 paham je la.. hobi dgn ketiada kerjaan tu sepupu je.. hehehe