Tuesday, December 8, 2009

merah ang ang kau nyah



menyala-nyala kan latest layout aku ni. hahaha... perangai meluat + bosan dengan layout lama dah datang balik. ni la hasilnya after process upgrade selama 2,3 puluh minit. kenapa aku pilih merah bukannya hijau atau hitam atau biru atau kaler lain??? alasan munasabahnya adalah ;

  • aku nak menolong anda-anda. selain dapat baca cerita-cerita gebang aku ni, korang jugak akan dapat tubuh badan yang sihat. kaler merah ang ang ni buleh cepatkan denyutan nadi korang. tak yah susah-susah korang nak buat warming up kan.

  • selain dari tu, pernafasan korang jugak akan bertambah cepat. lebih kurang cam bila korang main kejar-kejar dengan anak kucing keliling rumah la kesannya.

  • kaler merah ni lebih berfungsi untuk mengurangkan tenaga.tu sebab la korang tak yah susah-susah kuarkan tenaga nak exercise. korang tatap je blog aku ni tiap-tiap hari dah cukup.

  • lepas tatap blog kaler merah aku ni confirm productivity korang akan bertambah-tambah. sebabnya adalah sifat aktif, agresif dan eksentrik akan terjana dalam diri korang. korang akan jadi lebih ghairah dan bersemangat berkobar-kobar. pasti bos anda akan senyum tengok kegigihan korang tu.

dah cukup, takyah cerita banyak-banyak lagi. point-point yang aku bagi tu pun dah cukup kukuh. so, pa lagi, pikiaq la sendiri noh.

5 comments:

Asyraff Zulkifli said...

lebih ghairah?? hmm.... good point... :P

ada m0khtar said...

hahaha... patutnya aku highlight point tu.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

menyerlah...

Sara Zainal said...

ciksara suka merah..betul2..merah lebih mengghairahkan..haha

ada m0khtar said...

ghairah & menyerlah. korang rasa energetic tak? hahaha