Wednesday, December 9, 2009

aku sunatkan jugak . . .


entry ni tak da kaitan pun dengan aktiviti or majlis bersunat yang orang sibuk-sibuk buat sempena cuti sekolah ni.




nampak tak linkbox kat sidebar aku tu? bagus kalau nampak. kalau tak nampak gak, korang paham-paham la sendiri apa patut korang buat ye. tak kuasa aku nak bagi kanta pembesar.

LinkBox tu masih dara lagi. masih kosong, tunggu masa nak disunting je. adat berkunjung kena la bagi salam. kalau gamak malas nak kasi salam kat comment, bleh la kasi salam kat shoutbox aku , kalau malas gak buleh tinggal je link anda kat LinkBox tu. mudah, mesra, cepat dan betul kan.

ha tunggu pa lagi wahai penjejak kaki kat sini. sila la tinggalkan tapak kasut anda ye. senang aku nak wat kunjungan ke link anda pulak. orang tua-tua kata tetamu tu pembawa rezeki *__* . jadi LinkBox ni cara aku nak alu-alukan dan menghargai kedatangan tetamu. selamat menjadi tetamu ;)


sambungan tajuk entry ni;
aku sunatkan jugak korang tinggalkan link korang kat sini.

sunat je bukan wajib pun. maknanya kalau anda buat, anda dapat ganjaran iaitu aku akan berkunjung kembali ke link anda. ingat ye! tetamu itu pembawa rezeki *__* . kalau anda malas gak nak buat, korang tak kan dapat dosa pun. segala yang baik datang dari-Nya, segala yang buruk datang dari aku. *__*


3 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

entri nie pon maseh dara la...
hehehehehe...
aku 1st...

rash said...

gudluck 2 u ^^

ada.m0khtar said...

hehehe.. anda berdua mmg sangat bagus ;)