Tuesday, October 13, 2009

dia mr ehem

mr ehem, u mmg sgt sweet!!!

pandai je dia pujuk aku
since cuti aidilfitri ari tu tak sempat pun nak dating-dating
manja-manja
aku dah merajuk-rajuk tarik muncung pun
aku tau je dia sangat-sangat la bizi mengalahkan YB ;)
tapi saja je nak buat perangai
hehehe
*__*

finally dapat gak berdating
i suka tau
masa on the way nak ambil aku
mr ehem msj soh tlg downloadkan lagu ramlah ram
diam-diam jatuh cinta
then dia soh aku layan lagu tu bila dah download

mmg tergelak-gelak aku dengar lagu tu
layan kan aje la
mr ehem i mmg pendengar setia sinar fm
so faham-faham la lagu-lagu yg dia layan
muka je ganas, tapi hati alahai.. ;)

sweet sangat lirik lagu tu
hahahahahahaha
terus hilang merajuk aku tu
*__*



ni versi heliza af
sj tak nak letak versi penyanyi asal
cam gedik sangat la plak
hehehehehe
tp penyanyi asal nyanyi lagi best la

2 comments:

cik nurulain said...

bukan main gatal lagi kau ek???

ada m0khtar said...

hahahahaha
;-)
ala bukan slalu kan