Thursday, October 8, 2009

dia kata . . .


sifat aku dari kaca mata mr ehem.. tipu je, mr ehem xpakai kaca mata pun..
menurut beliau
aku ni
.
.
.
.
.
.
1. TEGAS.
tak tau la plak dari aspek mana dia rasa aku ni tegas. rasanya ni hasil didikan incik mokhtar a.k.a bapak polisi berkumis seperti A Galak..



2. aku seorang yg TETAP PENDIRIAN.
yelah gaknya *__*

3.RAJIN.
ye, semua assignment aku sentiasa siap tepat pada masanya.. kadang2 seminggu before dateline, assignment aku dah ada atas meja lec. lihatlah dunia betapa 'rajin' nya aku membohong kat sini.. *__*

4. PEMALU.
malu-malu me0w kah aku?? ataupun malu-malu hamster??? memang aku pemalu pun.. standard gadis melayu la kan, ngendap-ngendap dari dapur je.. ~okey, tukar ngedap dari bilik.. moden sikit.. lagipun malu tu kan separuh dari iman.. wah, kelas g2... next year i masuk gadis melayu ye b..

5. CANTIK.
aku sangat suka! aku sangat suka! aku sangat suka! sila puji lagi!!
*____*

6. MESRA
i memang pelanggan petronas yg setia sayang & sentiasa membeli jajan di kedai mesra..

7. PANDAI
mungkin aku pandai gebang je kot. ~ahakss.. aku rasa cm bodoh piang je sejak dari zaman sekolah-sekolah.. skrang pun dok terjebak dgn alam sekolah lagi.. owh, aku benci sekolah!!!

8. OVER
i terkedu bila u cakap i over. i still tunggu explanation dari u tau.. pa maksud over ni??

9. YAKIN
aku xdak la confident sangat pun.. tapi kadang-kadang saja je buat-buat confident.. at least boleh motivate diri sendiri.

10. HAPPY but sometimes kantoi sedih
ni normal la syg kan, kadang-kadang terbabas gak. tak feel la hidup kalau sentiasa happy je, ada masa kene rasa sedih gak.. ~ semalam i memang sedih sangat-sangat, nasib baik mr ehem pandai pujuk.. *__*

3 comments:

Anonymous said...

sweet boyf u ;)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

in love...
semua indah...
harap setiap mase indah...

ada m0khtar said...

kadang2 gaduh gak
xsemua masa happy je
;)