Thursday, October 1, 2009

celcom & pekerja nya yg bodoh

celcom memang buat aku hilang sabar
pagi2 lagi dah rasa nak mencarut maki celcom
sejak semalam aku xdapat connect
aku sabar je semalam, think +ve la konon2nye server bz
pahadal celcom memang sentiasa bangang pun
tp pagi ni memang menyirap darah aku
ingtkan call celcom careline dapat solve problem ni
menyakitkan hati lagi ada la
xmesra customer langsung

ni bukan first time aku call careline tu
dah banyak kali hokey!
asyik mengadu benda sama je
server xdapat connect
server putus2
server lembap
tp dgn rasa xb'salah je pekerja2 celcom ni menjawab

BENGONG

aku sntiasa bayar bil on time
dapat je bil, terus pergi bayar
cuma this month je, lambat
tu pun sbb bil baru sampai pagi tdi
for sure la, hari gak aku akan sttle kan bil tu

aduan pelanggan celcom memang cam gampang
lantak la aku nk sebut pape pun
aku memang dah xtahan nak maki2 ni
suka hati je ko salahkan aku xbayar bil
selama ni customer len b'bulan2 xbayar bil,
xdak la sepantas kilat pulak kakitangan celcom respon cut diorang nye line

SENGAL

dah la xnak terima hakikat server ko mmg slow
tahap siput
tahap kura-kura
cam biawak la
bukan aku sorang je mengadu benda ni hokey
xreti2 nak buat follow up ke???

aku memamg xpuas hati langsung
xb'baloi langsung bayar bil celcom tiap2 bulan
broadband ke, postpaid ke... semuanya bengong

5 comments:

BULLET said...

wa, bukan main marah lagi. biase la tu. jgn cakap celcom, maxis digi sume same. astro lagi la. sume cust serv xbagus. tau nak ambik duit org je

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

celcom memang ngah prob la miss ada...

cik nurulain said...

yap..tension ma dgn celcom. sedap ati je nk block line klu lmbt byr. die x kira lak kerugian kita bila xdpt connect tuh kan. aku pun hangin lah psl ni...

zul said...

memang celcom bodoh...

ada m0khtar said...

memang..... huh!