Sunday, October 18, 2009

birthday party tok wan

sunggoh penat hari ni
upsss PEMBETULAN .. sunggoh penat semalam & hari ni
semalam pepagi lagi dah bangun
kena tolong mak kirai roti jala
actually, yesterday was my grandpa birthday ;)
yg ke berapa aku pun tak sure
bila tnya dia, mula la merapu-rapu dia jawab
tak mau ngaku tua lak tu.. hak..hak..

pas kirai roti jala, sibuk masak gulai pulak
ye aku buat PEMBETULAN lg...
mak yg masak.. aku tolong kacau-kacau je kuah gulai tu
puas hati??
sudah je masak gulai, kukus kek la pulak

settle je adegan-adegan mengecohkan dapur
terus je bersiap-siap balik kg
puas aku dok pejam mata dalam kereta
tapi tak jugak lena

1 hari dok bermeriah-meriah kat kg
mmg sempoi la
first time aku rs family abah ni enjoy jugak rupanye

smpai je umah semalam aku terus terbongkang
x sempat berangankan mr ehem lgsung
terus lena nyenyak senyenyak nye

ingatkan penat tu dah hilang hari ni
tp smpai ke malam ni pun dok lenguh-lenguh badan lagi
adooiiiyaiii
kalau penat cm gni, mana ada idea nk tulis report
ceh!! dah dasar malas, pndai je cari alasan


aku nak tidur
bila tidur, baru dapat rehat
bila cukup rehat baru hilang penat
bila dah tak penat, baru ada idea nak tulis report

gud nyte
esok je la aku upload pic kat kg tu ye ;)

1 comment: