Wednesday, September 16, 2009

16.09.2009

ini adalah watak utama dlm slot dedikasi aku sempena hari bersejarah aku
mr ehem
tenkiu ye suprise kan i dgn cake birthday tu
love you b ;)
my family
syima & anis yg sggup melupakan dendam aku tak ingt brithday diaorg & jd org t'awal wish birthday aku
p`qah & mimie yg sggup tahan mata semata2 nak wish tepat pkui 12.. (tipu je, diorg pegi uptown semalam, mmg la tak tidur lagi)
mama yg akan wish brthday aku tepat pkul 6.45 stiap tahun sempena saat & minit aku dilahirkan
abah yg sudi menaip birthday wishes yg panjg lebar dengan semua nye berhuruf besar
aku sayang anda semua sangat2 ;)
my bestfriends
menikmati marrybr0wn org belanja mmg sedap
thanx sal, wan & paah
love you guys :)
girls
tenkiu sudi memeriahkan bilik i smlm,
makan cake beramai2,
layan kabhi khushi kabhie gham beramai2
love you all ;)
my friends
tenkiu 4 all birthday wishes
tak kisah la melalui
ym
friendster
facebook
my maxis no
my celcom no
surat
dll
aku sgt menghargainye
love you all guys ;)
manusia sengal berjubah & serban
ko mmg kurang ajar, kurang budi pekerti, kurang sopan,
nak makan penampar!!
berani ko rosakkan mood hepppy aku semalam
bengkak mata aku ngs sakit hati, jiwa raga pedih
I hate you!!! ;-(

2 comments:

AeMcSketch said...

ait? sama bezday gn membe ak la.. huk3.

maha said...

hapy bufday