Sunday, June 14, 2009

tag dr incik flip

1. Kekasih saya adalah : tetttt*** incik ann0y

2. Saya sedang mendengar : budak2 memekak

3. Mungkin saya patut: mintak maap kt mama atas kekasaran tdi.. uhuhu

4. Saya baru sudah : d0wnload driver lptp

5. Beza rakan, sahabat, kawan : xdak beza p0n sbb mereka penting dlm idop aku

6. Saya tidak faham : asyk x sm pendpt..aku nk jernihkn keadaan bkn ker0hkan keadaan

7. Saya perlu mencari: duet..nk beli c0mpact p0wder p0n kne mintak derma neh!!

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : bwk pyung, nk hujan neh

9. Makna kehidupan : b'gaduh, mintak maap, amik pengajaran

10. Cinta itu adalah: ustaz aku ms drjh 1 kt cinta 2 sjenis ker0pok

11. Saya paling suka : tidur & b'mimpi

12. Saya akan cuba : siapkn tag ni scepat mungkin sbb dh xthn nk g mandi

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : pngaruh pak lah..

14. Telefon bimbit saya : hp mainan...tett..tett

15. Katil saya : single..s0fa, carpet p0n katil aku gak

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : ngape bdn kecik sgt..

17. Teknologi adalah : wat aku rs b0d0

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : melalui pengamatan..hahaha.. (gelak penoh makna)

19. Semalam : memndu kreta abh

20. Hari ini : merajinkn dr ke cc, wlaup0n kt umh ada br0adband yg thp siput babi

21. Malam ini saya akan : msj syam, n bgtau dia aku dh d0wnl0ad driver

22. Esok pula saya akan : melepak ngn jaya nyew di umh

23. Saya betul2 inginkan : kehidupan yg sgt tenang

24. Badminton atau futsal : dh lma x b'sukan.. futsal!! c0ach sile bri tnjuk ajar

25. Karaoke : aku suka..sgt2 suka.. wlaup0n aku nyanyi cm hampeh..

26. Kereta : xdak kater, pnjam kater abh dlu.. memandu grand livina lg cekap dr tiara

27. Bilik yang terang atau gelap : tengah2..

28. Makanan jepun adalah : cm x sedap jew..

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : t0k wan ad, faiq memerlukan rehat!!!

30. Siapa yang anda tag :cik ain, cik mar, incik zwan, incik d0nut.. dll

1 comment:

Donut said...

dah buat la ada~