Tuesday, June 9, 2009

per0t cantek

aku ada 3 petua b'kaitan nk rampingkn perut a.k.a nk elak perut buncit...
sila r cuba klu u all m'hdpi pr0b yg b'kaitan nyew..
insyaAllah b'kesan..


- Ambil air limau nipis dan campur dengan kapur sirih .
- Sebatikan lalu disapu pada perut kemudian ikat perut seperti perempuan yang baru lepas bersalin (bengkung)
- klu tidak mahu bengkung,lumurkan or sapu je dekat perut,amalkan setiap malam.


- Asam jawa dan garam dibancuh dengan segelas air panas.
- Embunkan semalaman.
- Esok paginya minum air tersebut sebelum membasuh muka atau membuang air kecil.


-Sekiranya anda makan nasi, jangan disulami dengan air.
-Minum air setelah selesai makan
-Sebaik-baiknya minum 1/2 jam - 3 jam kemudiannya.


5 comments:

Donut said...

terima kasih atas nasihat itu.
aku try dulu yeh yg no.3 tue..
tak jadik aku carik ko eh?

Asyraff Zulkifli said...

teknik seterusnya #1: jangan tdo @ baring lepas makan...

teknik seterusnya #2: jangan kawin (bagi lelaki).. kebanyakan @ hampir semua lelaki buncit lepas kawin...

p/s: :P

ada m0khtar said...

sile kn m'cuba incik d0nut...dun worry mst jadi nyew.. hehehe

ye tepat skali kata2 incik niijuisan 2.. fktor utama buncit mmg tdo pas mkn & kawen.. so, sile elakkn yew..

Zw@n said...

er...patut la ko tak penah bunCIT ms ada.....aku nk try ar...wakakakaka

ada m0khtar said...

hahaha..
aku kn sntiasa rmping cantik menawan jew..
selamat mencuba yew..