Saturday, May 30, 2009

hey ladies


aku tujukan lagu nie pd sumer insan2 b'gelar wanita
x kesah r pa status nyew
cm besh jew lagu nie,
aku mmg minat r0ssa... lgp0n lgu nie ada msj





Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis

Sudah ku bilang jangan terlalu cinta
Kalau patah hati siapa mau nolong
Seperti langit dan matahari tak bersatu lagi

Hey ladies jangan mau di bilang lemah
Kita juga bisa menipu dan menduakan
Bila wanita sudah beraksi dunia hancur

Hey ladies sekarang cinta pakai otak
Jangan mau rugi hati dan juga rugi waktu
Bila dia merayumu ingat semuanya bohong

Memanglah tak semua laki-laki busuk
Namun ladies tetaplah harus waspada
Semogalah kita semua akhirnya
Mendapatkan cinta yang tulus

unt0k insan2 t'tentu
& dr aku sndri
jdikan pnglaman yg lps
sbgai
pengajaran yg
plg b'hrga
dlm hid0p_

2 comments:

cik nurulain said...

suka suka suka... ;)

aku tujukan ini buat ko syida...
dan untuk aku juga.. ;)

ada m0khtar said...

hehehe
tenkiu2