Sunday, April 5, 2009

n0 sm0king!!!



mmg ketinggalan zmn t0i aku nih
smlm ms ngh lepak2 ngn ehem2 (bkn nm sebenar)
bru r aku tau
k0tak r0kok dh letak pic sakit2 yg agak loya tekak biler neng0k
al mklum r, jrg t'libat ngn kancah2 mnusia mer0k0k neh kn
ptt r aku tgk ehem2 dah x mrkok pun pas mkn
slalu nyer dia letak kotak rokok ats meja time mkn
tp smlm xpun
rupe nyer ada sbb
hahahahahahahahahahahaha
(gelak ngn penuh rs girang nyer.. membuka mulut seluas nyer)
suke t0i aku
at least wjud r skit rs cuak pd dri dia kn
ada unsur2 nk brenti r 2
bgs2...

puas aku mintk kotak rokok 2 nk snap pic
dia xmo bg
hehehehe
tp disbb kn cair ngn muka kiut aku neh
dia bg gak
dia kt ada mcm2 pic penyakit kt kotak rokok
plg loya pic paru2
(dia kt r)
mls aku gmbr kn cm na
weeeeiiikkkkk!!!

aku s0kong sgt2 r kerajaan wat cm g2
biaq jer penagih2 r0kok sedaq
tp klu x sedaq2 gak... lu pikiaq r sendri
t'msuk en ehem2...
cheq xmau msok cmpuq noh
jgn hembus asap rokok kt cheq udah...

1 comment:

mOOn said...

pasai pa banyak tules ehem2..
u x sehatt ka???
huhu